Welcome to the djungle

Hääj hääj!
Igår så hade alla hummare och alla naturare på min skola sin nollningsfets tillsamans! Så jag gick på den festen med Lova och några fler i hennes klass och vi hade det kul! Kanske inte den roligaste festen EVER men det va fett kul och va där med mina vänner och bara dansa och ha kul! Mer än så skriver jag inte ;)
Kom iaf hem runt halv 3 då vi missade tuben och väntade i 20 min sen gick jag o lova hem för att vi missade bussen haha. Imorse skulle jag jobba på ålderdomshemmet vilket betyder att jag fick en sisådär 4 timmars sömn villket ledde till en så gått som Amina-zombie resten av dagen. Mötte Olivia som jag inte sett på evigehteeeer och åt pizza med henne, åkte hem, powenapade 30 min sen åkte jag t stan igen och träffade tova pch hanna. Nu är jag hemma själv och myser med regenet som smattrar utanför fönstret och ska fixa nå middag att äta :) 
DEt var väll min dag haha, lägger upp min ENDA bild från igår kväll när mobilen vkanta till liv igen...
Puss hej vi hörs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0