Set the world on fire

Bonjour mes amies!
Jag vaknade för cirkus 1½ h sen och direkt gick jag och tvätta håret. Fukosten är uppäten och disken diskad.
Ikväll kommer då massor med fina vänner hem till mig och jag ska baka pizza åt dom! Så idag ska det handlas, städas och bakas hehe. Jag är så taggad på en myskväll hemma så ni kan inte ana det!
 
När jag tittade ut genom föstret blev jag jätte glad! Det ser ut som att det är den perfekta höstdagen idag. Himlen är blå, träden står i brand av alla fina färger och solen skiner. Åh vad jag älskar hösten mer och mer! När jag var liten sa jag alltid sommar sommar sommar jag vill ha sommar, men nu uppskattar jag alla årstider fär dom är så himla mysiga! Tänk på hösten går man imprincip runt i myskläder. Stora tjocka varma tröjor, mysiga halsdukar, mössa allltttttting!!! 
 
Har inte så mycket mer att skriva om, hoppas ni får en fin dag idag!
Ganska så dålig bild men fina höst färger i alla fall! Tagen utanför London november 2011 med Canon 450D. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0