Jag skiner som den sol jag är

Wazuuup people!
Öh är det bara jag som märker hur jävligt fort tiden går? Imorn är sista dagen av mina panik prov dagar. Ons förra veckan till ons imorn kommer jag ha haft prov VARJE dag. Så bra har mina lärare planerat in alla prov. Men jag överlevde som man alltid gör.
 
Dagens LOL var när jag skulle prata med Tova på telen och en tant som satt snett mittemot mig tyckte jag pratade så högt så hon muttrade åt mig att jag var högljud och flytade på sig. Ville skratta så mycket åt henne för att hon var så sur. 
 
Idag fick jag min roll som jag ska spela i "Fame", så glad ska spela en elev som är musiker vid namn "Schlomo".
Kunde inte var galadare! 
 
Nästa fredag ska jag eventuellt också gå på en fest som är på en båt, beroende på om jag får en biljett eller inte. Ville inte gå först för att det var för dyrt, men kör en YOLO med min budget och jag hoppashoppashoppas att det finns en biljett över till mig! Men men det får framtiden avgöra!
Nu ska jag plugga ett styck matematik inför imorn! 
Puss och god natt på er <3
Bilder med tagna med webcam har så himla bra kvalitet! Not. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0