Jag siktar på OS i tyngdlyftning

Hello!
Mina dagar den här veckan har bara bestått av att ta det lugnt och försöka komma ikapp lite med återhämtning från dom tuffa veckorna i skolan, men resultatet har bara varit att jag blivit tröttare höhö.
Om ungefär 1 ½ timme ska jag träffa Tova på stan.
Igår var jag och tränade på friskis Körde ett gym pass med instruktör och det var jättekul! Vi körde lite puls träning, och tyngdlyftning och det var jätte kul! Det tyngsta jag tog var typ 12.5 kg vilket inte är så mycket, men jag ska träna på det och mitt mål är 20-25 kg :) får se om jag lyckas....
Aa men vi hörs mer ikväll!
Sådär lagom charmig bild på mig i sommras i Turkiet. 
Canon EOS 450D bild tagen av min lillebror. (oredigerad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0