Jag är en n0lla

Hello!
Skriver ett inlägg innan jag ja... går och borstar tänderna snart? Hehe har inte så mycket att göra. Idag dansade jag två timmar istället för en. Första klassen var hiphop/streetdance nivå 1, sen tänkte jag stanna och kolla på nästa klass som va samma dansstil fast nivå 3... Men läraren säger då nej men det är klart du ska va med! min tanke som for genom huvudet var jag.kommer.skämma.ut.mig. Men det gick bra! Körde 3 olika koreografier under dom två klasserna, varav två var på nivå 3 och jag tyckte jag klara mig hyfsat bra på dom svårare... Filmade läraren så jag kan öva lite hemma :)
Kom hem runt 20 och har inte gjort mycket sen dess.
Imorn blir det nollning för min del. Enligt tvåorna/treorna i skolan så blir vi inte ettor förens vi blivit nollade, därav rubriken. Så imorn kl 12 blir det av. Har ingen aning vad min klass kommer att få göra, så är lite suspicious men det blir säkert kul.
Sen på kvällen blir det förmodligen mys hemma hos en klasskompis med klassen!
Ha en bra fredag/lördag!
Kram
Canon EOS 450D 18-55mm
På bilden där man ser lite av min ombre. Blekte håret tre gånger innan jag gjorde dipdeye, mitt hår är fortfarande slitet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0