Sitter och drömmer

Tjaa!
Helgen är här och hittils har jag bara suttit hemma och lyssnat på musik och kollat på bilder på we♥it. Underbar sida btw.
Jag längtar tills jag fyller 18 så jag kna tatuera mig. Vill ha flera olika och vissa vet jag precis hur jag vill ha dom. Åh som jag längtar, men 2 år går fort... Faktiskt mindre än 2 år. 
Tumblr_m0hpc2vopq1rr20joo1_500_large
En fin drömfångare på sidan, tror dock jag vill ha den på höger sida.
För övrigt var det här en otroligt fin bild.
184366178465506067_axx6vinv_c_large
Tycker sånna här evighets åttor med text är jättefina, har inte riktigt bestämt mig vilka ord jag vill ha.
Skrev ett tidigare inlägg här med en annan variant, men tycker den här är finare.
Rihanna-jb-shoulder-roman-numeral-tattoo_large
Vill ha en text på samma ställe som Rihanna dock inte rommerska siffror.
395004_507930572558100_295390573_n_large
Vill ha en tattuering som symboliserar min kärlek till musik, tyckte den här var jääättefin men vet inte om jag vågar tatuera mig just på det stället.
 
Sen vill jag också ha ett tattoo med ett kinesiskt tecken... och massa meer! Hehe men det är om över som jag vill ha mest för tillfället. 
Peace and love I'm out for know.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0