Fina nya människor

Heej!
Vill typ börja med att säga att jag inte förstår hur snabbt tiden går? Förstår inte hur det kunde vara 4 dagars sn jag skrev ett inlägg sist! 
Den är veckan har varit galet bra! Ända negativa är att jag förlorade i killergame redan första dagen i min skola. Inte för att jag trodde att jag kulle vinna, men jag hade väll ändå velat hitta mitt s.k offer i leken! Aja bättre lycka nästa år...
Men annars har det varit jätte mysigt! Har haft blockvecka och vi har inte haft någa lektioner utom matte och
b-språk för att ettorna, tvåorna och treorna på min linje göra grupparbeten tillsamans. Så hela vekan har min grup på 5 pers filmat en film som vi ska visa för de 90 eleverna på min linje! Hjälp, kommer att tuppa av av pinsamhet men man får ju bjuda lite p sig själv.
Har lärt känna nya mäniskor i andra klasser och allt känns underbart i skolan! Har aldrig ångrat en sekund att jag började på Södra!
Canon EOS 450D Ef 50 mm
Turkiet i somras, FETT BRUN JAG VAR
Har inte någon vettigare bild att visa så jag visar mina handleder. Älskar flätade armband, och alla dessa köpte jag i Turkiet i somras, och jag ska köpa såna här armband varje gång jag åker utomlands så jag får jääääätte måga!
Hejdå ska kolla på Elipse på 5:an kl 20.00, ska se sista filmen i Twilight serien på bio nästa fredag så jag måste ju kolla om alla! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0