Det måste kännas i ditt hjärta på riktigt

Tjaaa!
Idag har jag varit hemma och pluggat... matte. bara. Är inte ikapp än men jag har gjort en plan så det fixar sig.
I lördags så spelade Maskinen på Annexet, och jag var ju då inte där. Skulle har sett dom MEN jag är pank. Hade jättegärna velat se Swedish House Maffia också, men dom biljetterna var ju ännu dyrare så jaa det sket sig.
Satt hemma hos mig med Tova istället och hade det trevlig med film och skratt. Inte fel det heller :)
För att göra det här inlägget visar jag en video som ni kanske har sett. Den är jätterolig men samtidigt lite em jaa, kan inte sätta odet på det men kolla så fattar ni. Det är typ en reklamfilm i Australien som vill säga hur farligt det är  att vara oförsiktigt i närheten av tunnelbanespåret.
Ha en bra söndag kväll!
 

Kommentarer
Postat av: nathalie

hej där :)

har du några bra julklapps tips ?

kram :)

2012-11-26 @ 22:49:12
URL: http://rasmusmamma.vimedbarn.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0