Solbränna och 80-tals skjorta

Heeej! En vecka har gått galet fort! Idag hade jag idrottsdag-fotbollsturnering. Vår klass (tjejerna) kom på tredje plats! Wihoo!
Senare hade jag teater. Ceckan som gått har jag bara tagit det lugnt. Varit med kompisar, dansat, haft filmkväll med kompis... Bara allmänt chill! Hoppas ni haft en grym långhelg!
Idag blev jag även solbränd... alltså röd. gud så trevligt! Jaja. Har annars väldigt lätt för att bli brun, men inte den här gången :)
Nu är det verkligen slutspurten i skolan! Dessutom har jag en teater föreställning på sön! Kl 18.00 på Carlssons skola i Stockholm- Kommendörsgatan 31. BE THERE! Juste pjäsen heter "Spelman på taket", och den kommer att bli grym!
Lite crapy bild och jag ser ut som en fyrkant, men liten bild på
shortsen som jag blekt och mammas gamla skjorta från 80-talet, och
ett rosa armband som stödjer cancerfonden! Detta hade jag alltså på mig idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0