Macka för kreativitet

Heeej!
Ibland behövs 2 ½ timmars tittande West Side Story (den gamla filmen), och efter det en eller två kvällsmackor för att sätta igång kreativiteten! Har suttit med mitt konstprojekt i kanske en timme och letat på internett och tecknat! Är nu klar med alla skisser utom en... Damn you 90's picture!
Har nämligen bestämt mig för att rita kläder, en outfit på 50-, 60-, 70-, 80- och 90- talet! Sen ska jag sätta ihop allt till en liten bok typ och på varje sida blir det som en scrapbook sida med tyg tester och färgprover! Visar resultatet när det är klart!
Nu har jag bara det här konstprojektet och en filmanalys kvar sen är jag KLAR! F.I.N.I.T.O! inget mer i nian guuuud vad skönt!
God naattt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0