Happiness

Hej!
Förlåt för den dåliga updaten. Men jag har haft så himla mycket nu, med skola, teater... I helgen var jag med i tre föreställningar. Varav 1 var Grease, och två (olika) var West Side Story... Var dock bara inhoppare i WWS utan repilker men jag var ändå på scen, bytte även kulisser i scebytena.
nu har jag bara ett Nationellt prov kvar att göra. Och det är imorgon, matte c-del. Sen är jag klar. Inge fler NP i grundskolan. Oh the joy!!
Idag så gick jag hem från skolan. Min allergi tog kol på mig! Hade världens snuva så jag kunde inte andas ordentligt, min a ögon var helt blanka (inte för att jag gråtit) och jag hostade. Som tur var hade jag bara två lektioner kvar, och på dom så skulle vi inte göra något.
Ska försöka hålla uppe bloggandet, men som sagt har så jävla mycket i skola och fridit nu så jag hinner inte, hoppas ni förstår!
Kram
Kamera: Canon EOS 450D, Objektiv: Canon efs 50 mm, foto: mamma
hehe innan min allergi var som värst och jag kunde lukta på blommor utan att få värsta nysattacken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0