Dip deyed

Heeeej! Har just duschat, snart ska jag gå och sova är så jävla trött! Hade NP igår i kemi tror det gick ganska dåligt aja vi får se hur mitt resultat blir...
Angående rubriken... rä så himla sugen på att göra dip deyed shorts! Det är när man färger shorsten i en eller flera olika färger, ascoolt! Tycker jag iaf :)
Har inte tränat på aslänge- två veckor för att vara exakt. Så jag ska beskriva min dag imorn! Skolan 5 lektioner,okej jobbig, har ett ma prov men bara A-del. Ska träna imorn också. Först kommer vi spela basket på idrotten i skolan, SEN ska jag träna med Olivia på gymmet i en timme eller nått sånt och SEN har jag dans i två timmar! KÖTTA! hihi
Hörs imorn ;)
Ska köpa billiga shorts och fixa dem ;) måste köpa nitar också! Sååååå himla bra det ska bli!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0