America ftw!

Tjo bre!
Idag mötte jag Klara 11 sen åkte vi till Café Sirap som låg typ mellan odenlan och jarlaplan nånstan :)
Vi åt brunch där och det va as gott!! American brunch scrambeld eggs, american panncakes... Så Jävla gott!
Sen va jag på bio och såg nån barnfilm, inte så bra (nehäää???) med min kusin o faster. Sen gick vi runt i Kista galleria och hade det najs. Ska dra till bikbok nån dag också dom har rea där!
NU eller kl 7 ska jag dra över till Frida och sova där... HÖRS
I en busskur fanns dessa söta lappar! HAde bara mobil kamera så därav kvalitén... +Jag och Klara gick förbi ett café som hette Aminas café.... Hehe!
Mår annars mycket bättre.. om man jämnför med hur det var i början av veckan. Ska dra igång med bloggandet nu igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0