Du kom för tidigt

Heej hösten vi vill inte ha dig nu i början av juni... Så ta ditt regn och kom tillbaka i oktober nån gång kanske?
Gud villket pissväder! Tänk att det ska regna typ nästan hela nästa vecka oxå!!! BLÄÄ känns inte som att det är juni.
nu är det verkligensista spurten som gäller i allting, skola fritidsaktiviteter... + jag är typ förkyld. kuul
Har "bal" på tors! Ska bli fett kul. fast man får inte säga bal i min skola för "då kan pressen på att vara fin pch köpa dyra kläder blir öfr stor" enligt lärarna. bullshit. Dessutom är det mer en middag för alla nior.
Nu vill jag sovva (fast nää) men min lillebrors kompisar är fortfarande hemma hos oss..... GÅ HEEEM!

Kommentarer
Postat av: Tova

Tors? :)

2012-06-03 @ 07:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0