Finito!

Tjooooo!
NU är rummet klart! :D fatta hur glad jag är!!! Nu ska bara alla saker sättas in i lådor och sånt, sedan ska gardiner upp och så är det klart, men resten fixas imorn ;) Då kommer bild också!
Ska nog ringa nån kompis och hitta på nått, vi får se :)Aja lovet håller på att ta slut! Och jag är verkligen inte redo för att gå tillbaks till skolan än! Där väntar bara massa plugg och gymnsaieval -.- blä lovet kunde varit lite längre, men jag ska inte klaga, är glad över det lov vi haft :)
Canon EOS 450D Efs 18-55mm, Kroatien sommar 2011

Kommentarer
Postat av: Linnea Matros

Jag tror inte att jag tar åt mig faktiskt!

Jag ser mig själv som "normal" liksom. Och fullt frisk är jag också, förutom min rygg som krånglar lite. Doktorn säger att jag måste bli ännu längre (är 168cm) för att ryggen ska rätta till sig, men förutom det äter jag ju fullt normalt osv. Nog om det!

Jag älskar att skriva ut lite mer "personliga" saker på min blogg, just för att då får jag oftast kommentarer som denna. Folk engagerar sig i det jag skriver och jag får någon att diskutera med, sjukt roligt! :]

2012-01-08 @ 21:05:54
URL: http://linneamatros.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0