Back to reality

Hur skönt det än varit att ha lov så måste man förr eller senare tillbaks till skolan. Kul. De två första dagarna har varit helt okej, ingen jättestor ansträning precis men det är fortfarande jättejobbigt att gå och lägga sig tidigare... blääääää! Plus vem orkar gå upp halv 7? Jajaj
Efgtermiddan har spenderats med Vampire Diaires och wait for it.... läxor. Inte så jobbiga, men ändå läxor.
Håller på och läser Arvtagaren som är den sista boken i Eragon serien. Den är GRYMT bra så jag rekomenderar den starkt, även om jag inte läst ut den än haha :P
Nu ska jag fortsätta titta på V.D (har aldrig kollat förut, men nu är jag intresserad så jag börjar från säsong 1!
Canon EOS 450D//Tagen på mig av photosandbooks.blogg.se i Karlbergsparken
för nästan exakt ett år sedan, då fanns det sjukt mycket snö!

Kommentarer
Postat av: Nesrin - Där kreativiteten tar över

Du kommer bli fan av Damon kan jag säga dig ;) Det var så jag började titta på den och bli fäst haha :D

2012-01-12 @ 16:36:31
URL: http://fantasirik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0