One day baby we will by old

Halli!
Usch vad tiden går fort, det är redan december! Blä, hoppas att ni klarade er undan snökaoset i onsdags här i Stockholm det var verkligen KAOZZ haha a shiet det kändes som att man var med i Day after tomorrow filmen!
Hela den här helgen är jag på teatern och har uppvisningar och jobbar... så kul!
Nästa vecka kommer en utbytes student från Frankrike och bor hos mig, är lite otaggad men det går säkert bra!
Sitter och lyssnar på musik nu och ska lägga mig tidigare för imorn ska jag upp ganska tidigt.
Vi hörs mer imorn
Puss
Canon EOS 450D, Ef 50mm
Självporträtt
Togs här om kvällen när jag hade tråkigt
Min dipdeye syns på bilden

Kommentarer
Postat av: Maria - Min väg till fotograf

Hej! Kika in på min blogg, har en julkalender där. Fylld med massor av tips, tävlingar, recept, julklappstips och massa mer :D Tävlingarna som redan varit avslutas inte förräns på juldagen så du kan anmäla dig till dom med :)

2012-12-15 @ 11:24:20
URL: http://mariapalm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0