I've told you everything you have to know

Hej!
Vet att jag varit borta här i bloggen i typ 2 månader... hehe. Men jag har inte riktigt haft orken att blogga. Imorgon börjar jag hur som helst gymnasiet! Maj gaad är lite nervös. Södra Latin blev det som ni kanske såg att jag skrev i mitt senaste inlägg :) så taggad!
I alla fall det jag först och främst ville säga är att jag drar igång med bloggen när skolan har dragit igång!
Byebye :)

Mamma tog den här bilden på mig när vi var i Turkiet i sommar!

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej! Vill dy synas inför mina 200 unika besökare? Då kan du nu få en gratis länk. Endast det du behöver göra är att hjälpa mig att vinna. Läs mera här (direktlänk): http://blogofphoto.webblogg.se/2012/august/hjalp-mig-att-vinna.html#comment Jag ber jätte mycket om ursäkt om du inte gillar såna här kommentarer.

2012-08-19 @ 20:04:16
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0