Oh the happiness

Vet ni? Det spelar (Nästan) ingen roll att det snöar i arpil. För jag kom och tänka på alla grymma konserter som är på Grönan i sommar! Det kommer bli så grymt.!
4/5 LMFAO- omgomgomgomgomgomgomg!!!!! Jag är så jävla taggad!!-
16/5 Maskinen- AAAAHHAHHHHHHHHH
22/5 Mange Makers- Why not? Ska skaffa gröna kortet (gratis inträde) så varför inte passa på?
31/5 Timbuktu- har inga ord som beskirver hur glad jag är
24/8 Eldkvarn- Inte min första priroritering men varför inte?
7/9 Kapten Röd- Me likeeee
13/9 Den svenska björnstammen- !!!!!!!Hahah kommer ihåg när jag sa att jag inte gillade deras musik!!!
Det var de konserterna jag vill gå på!
Får se om det blir några fler konserter på listan!
Arkiv bild. Daniel Adams-Ray på Grönan i mitten av september.


Kommentarer
Postat av: Lola

Hejjj, tänkte först bara säga att din blogg är sjukt bra! Sen har jag också några frågor jag vill ha svar på:

1. Hur gick det på Ex Factor eller vad det nu heter?

2. Vart spelar du teater?

3. Vilka är dina bästa kompisar?

4. Känner du någon som heter Lovisa?

2012-04-15 @ 17:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0