Where rainbows end


Canon EOS 450D

Since childhood, Rosie and Alex have stuck by each other though thick and thin.
But they're suddenly separated when Alex and his family move from dublin to America.
Their magical connection remains but can their friendship survive the years and miles?
Rosie och Alex är bästa vänner, har alltid varit kommer alltid att bli... eller? Alex familj flyttar till Boston och deras ända kontakt är brev, mail och ett enstaka telefon samtal. Åren går, tiden passerar men deras stigar är alltid sammanflätade.
Denna bok var helt otrolig! En riktig sommarbok enligt mig. Den är så bra och jag har läst liknande böcker med bara brev inblandade men denna var absolut bäst. Varför? Jo man var sugen efter mer, vad skulle hända? Skulle dom våga satsa eller skulle dom fortsätta safe? Ska hon läsa det där brevet osv. Språket är enkelt (läste den då på engelska) man förstår och inga krångliga ord. Denna bok rekomenderar jag starkt, den hamnar på min top 10 :) Den är helt enkelt gullig och fin.
Samma författare som til P.S I Love You och jag vill läsa den också!
Författare: Cecilia Ahern
Orginal spårk: Engelska
Sidor: 566
Publicerings år: 2004
Genre: Romantik/kärlek
Betyg: 9/10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0