Glad

Heeej :)
Har hänt ganska mkt, har haft prov- WAY va inte kul det var -.- men jag tror det gick ganska bra :)
Sen igår så fick jag reda på vilken pjäs vi skulle göra på tis gruppen, ochd et blev.... Spelmannen på taket!!!! :D
En av mina absoluta favo pjäser ;)
Har gjort den en gång men för fyra år sen och nu har jag också en större roll :) ska spela Motel (en kille) Och jag är den första tjejen i Mini Teaterns historia som en tjej spelar den rollen :D fett stolt hihi
Sen på ons gruppen så ska vi göra Grease :D Andra gånge för mig men det ska bli kul ändå för det är också en GRYM pjäs :D Vet dock inte vilken roll jag ska spela, får manus nästa vecka :)
Fick en f-dags present av Klara :D Lite sen men det gör inget ;) Ett berlock armband (SKITFINT) och två nagellack (FETT FINA FÄRGER) TACK KLARA :D ♥
Sorry för det långa inlägget men ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0