Ner gosad!

Tjoo!
Just i detta nu sitter jag nygosad! Myyyys! Igår fick jag hem två smycken (3st) från cocoo.se! Gaaah vad nöjd jag är! ÄR sjukt nöjd och jag kommer ta bild imorgon för det är så mörkt och vill inte ta bild med lampsken så ni får vänta liiiiteee till :)
För att göra detta inlägg lite roligare läger jag upp random bilder på mig själv..... hehe det bjuder jag på ;)
Fråga mig inte vad jag gjorde på denna bild.....
Amina goes cp monkey... Ser helt sjuk ut på den här bilden!
Här kan ni se en skymt på earcuff örhänget (ett av smycken jag köpt ;) )
Måste ju lägga upp en någorlunda normal bild på mig själv så att ni inte tror att jag heeeeeelt knäpp :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0