I sömnensvärld

Heej!
Idag har jag haft en ganska bra skoldag :D Vi var och simmade i eriksdalshallen. Vi fick typ simma i 20 min, (motionssim) , hämta en docka på botten (som var SKITTUNG) och bogsera den 25 m, "rädda en kompis" med livboj och bogsera dom 25x2 ... så jag är så jävla trött nu! Höll på i två timmar... När jag kom hem så osmnade jag fram tills typ 8.... Inte smart, jag som skulle plugga :S Får göra det nu istället.
Imorn äre aktivitetsdag och då ska vi ha Luciartäning hela dan. Ska även söka till Lucia så önska mig lycka till! :D
PUss på er ;)
Trött tjeeej! hehe... fixade mittbena idag efter simmningen. Har inte haft det på fler a år, sen jag gick i typ 5:an o.O
Kom på att jag har massor med bilder från Kroatien från i sommras! Fy skäms på mig... Får säta mig ner efter läxorna och fixa det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0