Gissa vad?

Gissa vad jag ska göra imorn? JO SE BREAKING DAWN! :D Eeeee va kul! Nån som sett den? Ska se den kl 20.50
på SF Sergel, så om nån av er möjligtvis ska dit så säg bara till så kanske vi kan ses en snabbis ;)
Dans idag, as nice! Lärde mig ni dans till låten Ladies Love Me med Chris Brown ft. Justin Beiber... Dom rappar fett bra i låten ;)
Ville be om ursäkt för att menyn hoppat fel, så den syns inte har försökt fixa detta, men det funkar inte... gjort något i kodmallen.. Ska försöka fixa det så snabbt så möjligt!

Nu Vill jag påminna att det gått en vecka sedan jag la upp tävlingen på bloggen! Den pågår en vecka till!
Det som man kan vinna är dett coola smycke från cocoo.se!
Och hur tävlar man då? Jo, kommentera bara i detta inlägg eller klicka HÄR! Skriv varför just DU ska vinna!
För ett extra plus länka till detta inlägg om du har blogg, samt länka till cocoo.se!
Lycka till och ha en grym fortsatt fredag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0