Le prov franska

Heeeeej!
Jag är sååå ledsen frö den skiiit låga uppdateringen! Men jag har mycket pågång just nu! :/
sitter o pluggar till ett franska prov, fast just nu har jag tagit en kort paus... Har föreställning nästa vecka o jag har bara lite press på mig för jag e typ huvudrollen :s så e fettt nervös!
Sen så har jag även dansuppvisning, andra föreställningen, min lillla grupp har föreställing i helgen o jag vte inte vad mer som händer!!!! Så ni kanske fattat att jag helt enkelt inte haft tid att blogga! Dumma mig!
Hopppas ni förlåter mig! Imorn ska jag fortsätta som vanligt ;)
gud igår tog jag ett bad... SÅÅÅÅ SKÖÖNT! o idag hade jag ledigt, inledde morgonen med att spela PS3 sen tittta på "Vänner" (Friends),sen åkte jag hem t hanna o pluggga mnaus i ett par timmar, sen teater ;)
När man kom hem fira man lillebrorsan som fyllt 12! GARTTIS ANES BROR! <3
Ha det bra jag ska fortsätta plugga :)
P.s igår SNÖADE  det här i Stockholm! OMFG! Har aldrig varit med om nått konstigare! :O

Kommentarer
Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv: Kul att du deltar i dagens blogg, lycka till. Är allt bra? :D

2011-05-05 @ 00:16:11
URL: http://mmeeli.blogg.se/
Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv: Härligt, det är toppen :D

2011-05-05 @ 11:10:59
URL: http://mmeeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0