'Cuz baby tonight...

... the DJ got us falling in love! Kom nysss hem frpn dansuppvisning :D fan va grymma vi va! Woooooo!
Har haft amerikansk fotboll idag på idrottsdan... Blev solbränd under ögonen, wiho. Sen så vart jag tacklad så jag ramla baklänges och med benen upp i luften... Kunde gått värre, en kille i min klass blev typ skallad? elr han fick iaf en blåtira + blåmärke :( usch. Nu sitter jag hemma o känner att jag  måste läsa min svenska bok... Uppsats ska in på mån tis? jaja sen har jag so oxå emn det gör jag imorn ;)
he vart en liten eog bomb ;)
god natt!
P.s jag börjar 12.15 imron! Suck that! :P

Kommentarer
Postat av: Marina

Jag har skickat din inbjudan nu :)

Så kolla din hotmail och säg om du fått den.

2011-05-27 @ 14:39:47
URL: http://marinafixar.blogg.se/
Postat av: nesrin

haha du är verkligen bra på att ta ego bilder ;)

2011-05-27 @ 19:05:23
URL: http://fantasirik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0