Vem e tjockis? Jo JAA! ;)

Heeeej!
Vet ni vad jag har gjort idag? Legat i Tovas soffa o tittat på Grey's Anatomy medans vi ätit gris onyttiga saker! :D
Men ibland behöver ma faltiskt ha en gris dag ;) O nästa Fredag ska vi på bio o se I am number four! SÅ TAGGAD JAG ÄR!!! verkar verkligen vara en super bra film!

Lista på ätna grejjer:
En av Birkastans pizzeria Pizza! Dom e fan gigantiska! Alla som ätit där vet! (en heeel var!)
Gratis cupcake från Cupcake Stockholm
Hallon o blåbärs paj (hembagad)
o middag!

Jag e helt proppmätt asså!
Sen det roliga e att ja va på dans oxå! Vi har börjat på en koreografi idag! :D Vi ska ha en show, o temat är film! 
vi ska typ dansa till filmen Kill Bill tror jag :) men det kmr bli grymt! Har en kul grejj, men jag berättar mer om det sen ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0