POTATISMOS!

HEEEEJ! :D
Nu är jag hemma! Är dock fett trött efterflyget och hela dan men det vare värt! Har haft det grymt kul! Lite negativa tankar dock men sånt får man tåla ;) Berättar mer grundligt vad jag gjort imorn elr så :)
Har sett vad mina KÄRA vänner Tova och Hanna har bloggat om -.- Jag hatar Robyn och såklarty måste dom lägga upp miljoner klipp! ha.ha.ha taack så mkt -.- Inga tuggummin till er nt :P
hehe nu ska jag sova i hundra åååår! (nästan)
Bye ;)
P.s Jag har lärt mig lite hebreiska!
P.s 2 Nya vänner från bla Finland och Ungern finnns nu på min vännerlista ;)

Kommentarer
Postat av: tova

<3 robyn <3

2011-06-21 @ 09:44:11
URL: http://tovab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0