JA NU KÖR VI

Heeeej :D Hanna is in the houseeee y'all!
hahah jag är gästbloggare nr 2 i aminas bloggish :D
Jag går i aminas klass. Och det jag gör på fritiden är att gå på friidrott :D gjort det i ca 9 år och tränar 5 ggr i veckan, biff eller vad ? nejnej, men aa det är det roligaste jag vet typ nästan :P Tävlar nästan varje helg så det kommer bli rätt mycket friidrott i bloggen av mig när jag är här ! hmmm, aa har inget mer att skriva nu.. Det här är jag:
Jag tävlade idag, (no suprize) och gjorde det fredag och lördag också :) Tog medalj i 3/4 av alla grenar och är nu mera distriksmästare i 300m häck ;) STOLT JAO :D

Kommentarer
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

Fina bilder :)

2011-06-13 @ 14:40:35
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0