Bevis!

Yes idag så åkte jag för att hämta ut biobiljetter. O då åkte jag först till Rigoletto, men nej dom öppnar ju kl 13.15.
Happ vad gör jag nu då? JO! Så smart som jag är går jag till sergel och får plötsligt syn på en bioautomat!
Yay jag betalar där! Jag knappar in allt o BAM! Sätt in ditt kontokort. "Skit!" tänker jag som bara har kontanter. Så jag avbryter och går till kassan och hämtar våra efterlängtade, saknade, spännande, roliga, underbara, bästa! biobiljetter till filmen...
HARRY POTTER 7 OCH DÖDSRELIKERNA DEL 2!!!! i 3D!! WOW tänker ni, vad coola dom är! Önskar jag hade biljetter till PREMIÄREN!

hehe, med andra ord har jag hämtat 4 biljetter til HP premiären, men man vill ju skriva en spännande historia ;)
Bildbevis för er som inte tror mig :P
(kolla vad skicklig hon i kassan va när hon rev sönder biljettterna! En helt
rak och fin perfekt linje, inte alls sönder -.-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0