Saknat

Tjooo!
Hemma nu efter danzeeeeeen! Var jätteseg i huvudet så kan inte påpeka att det gick sådär jättebra... Aja :)
KOllar på Idol just nu... Hoppas Robin åker ut, mina 2 favissar är kvar iaf! Amanada F ock Moa!!! :D
Skulle vara perfekt om dom två kom till finlanen!
Efter skolan idag så tränade jag o tre till på en låt för vi ska ställa upp i Städrocken (typ en konsert i vår skola) Ska bli fett kul! Och på mån äre Casting till filmen (boken) "Cirkeln" FETT TAGGAD! Ska dit 3-4 nån mer som ska dit?

Jag längtar faktiskt efter snön nu. Har nya inga vintriga bilder, och har typ inge julpynt hemma såååååå... SNÖN KOM NU!!!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hej! jag såg din kommentar på Glorybox om castingen, och jag ska också dit men på torsdag! :) Jag undrar bara om du skulle kunna skriva lite om hur castingen var för dej, vad man fick göra, hur allt var osv efter du har varit där, för jag är så himla spänd inför castingen! Det skulle va jätteintressant att läsa!:D:D Lycka till!

2011-12-02 @ 23:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0