Många klappar små!

Detta fick jag! :D
Från Frida: Te (jul blandning tror jag det står från tehuset!), en hårmunk (kunde inte komma lägligare för jag har tappat bort min!) , ett väsk-halsband med en förklaring varför jag fick den: "Så att du inte tappar bort din skåpnyckel i skolan!" haha,
ett kamerahalsband! och ett brev♥

Från Tova: Ett armband från SOS barnyar... Hoppas ni kan läsa lappen som följde med! ♥

Från Lollo: Ett bodyshop kit med shower gel, body lotion och en skrubb boll/svamp! Krämerna doftade kokos! :D ♥

Från Nesrin: Tror det är tvål (?) min franska är lite begränsad, har inte listat ut om det är tvål eller hudkräm... och hand kräm från Yves Rocher! + ett kort ;)♥

Tack så jättemycket för julklapparna! Blev skitglad! God jul på er!♥


Kommentarer
Postat av: Nesrin - Den kreativa

Haha, tror att det är vanlig hudkräm?? :D tack för presenterna du med! Älskade sparbössan, jag som älskar pengar ;) Har i nyårslöfte att spara en miljon hehe

2011-12-25 @ 00:28:34
URL: http://fantasirik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0