In time

Idag så var jag i Kista centrum med Frida, Nesrin och Olivia. Gick bara runt och kollade på reorna och sånt, åt på food court... Sen var Frida tvungen att åka hem och resten av oss kollade på filmen In Time! Den var helt okej... Hade större förväntningar och trodde att det skulle vara mer action, så lite besviken är man :(
Aja hade det skitkul iaf ;)
Haha jag och olivia telade på en XL läsk...                Tom biosalong... den blev dock full sen...
den var större än Nesrins huvud!! :D haha!!!             Blev mobilbilder den här gågngen :)

Kommentarer
Postat av: Nesrin - Där kreativiteten tar över

haha, mitt lilla huvud :P

2011-12-28 @ 12:50:55
URL: http://fantasirik.blogg.se/
Postat av: Rebecca Rehn

Jag tyckte den filmen var jättebra! Men som sagt, det beror väl lite på vad man har för förväntningar :)

2011-12-30 @ 11:52:10
URL: http://rebeccaarehn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0