Fullt ös

Heej! Sry för den låga bloggningen, har bara haft fullt upp i 4 dagar nu. Hela helgen har jag varit på Carlssone med teatern. I mån var jag på fotografering efter skolan och igår så hade jag Lucia... 3 föreställlningar, däckade vid halv 7 under mitt tappra försök till plugg. Så har helt enkelt inte haft tid. Nu har jag rå pluggat biologi, har muntligt förhör imorn. Hatar det, lyckas alltid få de frågor jag inte kan svara på hehe... Nää nu vart det lite ett klagoinlägg, det var inte meningen. sista skolveckan nu! WEI!
Nikon D3100, Rosendalsträdgård

Kommentarer
Postat av: Nesrin - Den kreativa

Fin bild! :O :D Jullooooov!!!!

2011-12-15 @ 16:31:04
URL: http://fantasirik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0