Casting

Tjoo!
Igår var jag skittrött, så jag orkade inte skriva något :)
MEn nu tänkte jag kort berätta hur det gick till på castinge för "Cirkeln!"
Min tid var från 15-16... Åkte typ kvart i två från Odenplan... totalt onödigt! Åkte till ropsten (hehe trodde det var farsta först av nån anledning sen läste jag mejlet igen... tur!)
Tog typ en kvart för jag var tvungen att väta 6 min på rätt tåg på centralen. Sen när jag var i Ropsten tog det typ 10 min till sjävlaste castingen så var där typ 20 i över eller nått :)
Vart lite förvirrad på vägen dit pga elektricitets grejset som fannns där men kom fram iaf!
Nr jag kom fick jag fylla i kontaktuppgifter på en dator, tog en bild på mig oc fick ett nr. Sedan satte  jag mig i ett rum för att öva lite på texten som man skulle spela upp. Efter typ 1015 min kom en annan tjej (man skulle va 2 och 2) så vi övade och spelade mot varandra sedan fick vi spela upp inför kamera. 2 tagningar/person.
Tror det gick bra! Gjorde mitt bästa och jag är nöjd, var jättenervös först men det gick bra sen! Behöver inte stressa upp dig, ta det lugnt, slappna av och var dg själv! Dom vill se hurdu spelar teater ch agerar+ dom som jobbade där var jättesnälla/trevlga :)
LYCKA TILL til er alla!
Sorry för det långa inlägget hehe :P

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej :!

Va roligt hoppas det gick bra :)

Jag var oxå på den castingen :D

2011-12-19 @ 15:16:09
URL: http://apbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0