Fin dag

Hej på er! 
Nu har min helg svischat förbi. Idag så var jag först på stan with me friends Tova och Hanna. Körde på en fika på espresso house sen drog vi till den bästa.affären.jag.varit.i.typ. den heter du Brandy Melville. Köpte 2 plagg där, sen åkte jag hem till min mormor. Väl där så ville hon att jag skulle kolla igenom kläder som hon har rensat från hennes garderob. När jag var klar hade jag plockat ihop en lagerhouse kasse fylld med kläder från typ 70-80 talet. Lyckan när min mormor ger mig fina tajta kjolar i sammet i 3 olika färger går inte att beskriva. Visar en bild imorn på alla mina fynd! 
Nu ska jag sova god natt på er! 
Ful bild men ja, här är då kassen med kläderna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0