.

Trött.
Utamattad.
Ont i ögonen.
Ont i kroppen.
Depp.
Känslor som flyger överallt.
Orka bry sig.
Allt suger.
Världen suger.
Världen är en hemsk plats med så mycket brister. 
Edvard Sharp & The Magnetic Zeroes på repeat på spotify. 
 
Så där känner jag mig just nu. Allt är bra i nån timme, lever i stunden, förösker styra upp problem som exiterar. Verkligheten kommer ikapp och då suger precis allt. Finns inte så mycket jag kan göra åt saken, jag försöker, det gör jag. Men det ändras inte så mycket. 
Försöker räcka till, finnas övarallt och ingenstans på samma gång. Det går såklart inte. Men det är så det är. 
 
Knåpar på en ny design, ända som saknas är en ny header vilket är typ 60% av designen. Det rullar på.
Nu ska jag gräva ner mig i en filt och bara ligga där. Hare
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0