Fullt upp

Hej!
Jag har haft så galet mycket för mig i plugget att jag inte prioriterat bloggen! Kör ett mega snabbt inlägg då jag håller på att avlida av hunger. Idag har jag haft genrep hel dagen med teatern med tre olika grupper. Två stycken är jag själv med i, en är min lillagrupp där jag jobbar. Alla tre har föreställning imorn, och det är så mysigt att se hela gänget som jobbar på Miniteatern igen då vi inte ses allihopa samtidigt under terminerna. 
 
Om några timmar ska jag dra iväg på en fest som min skola fixat för att fira att killergame är över. Och ja jag dog, men men sak satsa mer nästa år! Ska bli kul, är dock lite nervös inför hur jag kommer orka stå på benen imorn hela dagen men jag får äta mycket socker och dricka mycket koffein och le sjukt mycket haha. Har planerat så att jag får minst 5 timmar sömn!
 
Kollade på Idol igår, det är ett skämt att Kevin vann, tycker personligen att han borde åkt ut först av alla men men. Min absoluta favorit var Eric men jag är inte orolig för honom han kommer slå igenom, samma sak med Elin skulle jag väll tro. 
 
Nej nu ska jag käka, sen duscha sen kolla med Lova var när hur vi ska ses innan :)
Ha en bra lördag! 
Kräftskivan från i typ september med mina fin fina vänner. Har inte så många nya bilder, får använda kameran oftare! Puss och hej (p.s lilla Tove kikar fram där bakom Alice. Tycker det är så gulligt, synd att hon inte syns mer dock. ) <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0