Kreativitet på g

Tja! Hoppas ni gått en bra start på helgen! Jag har! Igår va jag hos Frida me Tova och vi hade en liten tjejkväll. Åt pizza, kollade på 1½ skräckfilmer och åt chips. WAY. Filmerna hette "Vanished on 7th street" typ och "The Devil". Såg aldrg klart The Devil den va så jävla läskig! Blää vil ni bli riktigt skrämda så ska ni se dom två. Vanished var dock på en godkänd nivå inte för läskig bara obehaglig.
Aja today is the day. Ska ÄNTLIGEN köpa URBAN EARS! :D
Sen har jag hittat lite inspiration till shorts, som man kan göra om själv :) Visar dom här nedan!
Vet inte riktigt hur ma gör detta men så svårt kan det inte vara?
Kööpa klädfärg och voila! Slipper betala 350 spänn på Gina Tricot, om man bara tar ett bar gamla shorts. SNyggare också om dom är lite slitnare! Hålen eller vad man nu kallar det kan man göra med ett rivjärn :)
Bara köpa sptes och vara ltie bra på att sy så blire inkelt ;)
Tycker dom här tre är assnygga! Speciellt till sommaren så ska försöka fixa det! :)
Om jag lyckas lägger jag upp bilder!

Kommentarer
Postat av: Nesrin - Där kreativiteten tar över

Jag som trodde att du skulle säga att Devil var den minst läskiga filmen... den har ju inget läskigt i sig :(

2012-01-28 @ 15:27:49
URL: http://fantasirik.blogg.se/
Postat av: Anna

Vet du var man kan hitta klädfärg? :) skulle bli jätteglad för ett svar, gärna i ett eget inlägg! Tack på förhand! Du har verkligen en inspirerande blogg!

2012-04-12 @ 11:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0