Jag typ trippar fram på moln!

Hej världen
9 dagar sen sist typ. Wopsi hehe...
Jag är typ 100% glad just nu! Idag köpte jag en akustisk gitarr! WEI! (en Yamaha C45 för er som bryr er)
Har suttit och spelat på den i typ 3 timmar, och det är det typ bästa köpet jag någonsin gjort! Och det som gör mig extra glad är att jag kan spela intro till Redemption Song av Bob Marley!!! En av mina favorit sångare, och en av mina favorit låtar så lyckan är så hääääär stor!
För er som inte hört den (tycker synd om er för den låten är fantastiskt bra!!!) Så lägger jag upp den :)
 
Fram till 00.17 kan jag spela! 
Har även under min frånvaro här hunnit ta en foto runda med Frida, så bilder kommer upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0