Flash mob

Tjaa!
Har nu i helgen dansat i köpcentrumet Port 73 i Haninge. Detta i samband med att köpcentrumet är ett år gammalt och att filmen "Footloose" har premiär i början av november. Nu har jag försökt att förklara i mina inlägg vad en flash mob är för något, och jag tror jag har failat med det :) hehe.

En flash mob är när (t.ex) en person börjar dansa själv. Sedan börjar fler och fler, allteftersom, ansluta sig till dansen och publiken runt omkring förstår inte vad som händer. Sedan går man bara därifrån som om ingenting har hänt. Självklart vet dansarna om att detta kommer ske, men det gör inte publiken. Det var skit kul idag!
Vi misslyckades dock i lördags men idag så vart det jättebra och vi gjorde dansen 3 ggr för att publiken ville se den en gång till och alla blev så överraskade och det var så kul att se deras miner! Typ, vad är det som händer??
Jag älskar att min dansskola anordnar sådana saker och jag REKOMENDERAR verkligen The Voice Streetdance School för alla! (Klicka här för att komma in på deras hemsida) Jag är så otroligt nöjd attt jag började där :)
Här har jag en video om när en flash mob ägde rum här i Stockholm som en hyllning till Michael Jackson, kolla det är fett coolt tycker jag!
Sorry för ett så långt inlägg, men ibland kommer sånna också ;)

Kommentarer
Postat av: nesrin

va coolt! önskar jag kunde titta på :(

Sv: Tack så mycket! Ska göra det någon gång ;)

2011-10-23 @ 18:55:53
URL: http://fantasirik.blogg.se/
Postat av: ERIKA EDORSSON

Fan va grymt! :D

2011-10-25 @ 14:38:58
URL: http://erikaedorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0