What happend to you...?

Heeeeeeeej!
Som lovat ska jag berätta lite mer om musikvideon jag va med i :D
Okej, själva inspelningen var på Le Bon Palais i Sthlm... (en nattklubb) Den va väldigt häftig!
Jag bytte om, o då styla dom mitt hår, platta det med mittbena! :O Brukar aldrig ha det, men det passa mig lite ;)
Sen "frosta" dom mig, sminka mig så det såg ut som frost i ansiktet!
Sedan skulle vi dansa ryckigt, ha "tråkigt" o vi skulle tina ju längre in i låten man kom... Sen så sminkades jag för "nattklubb", man kände inte igen mig! hihi :D
Kom dit ung 13.30 o åkte därifrån 20.10.... Så va där ett tag :)
Lovar att lägga upp videon när dom kmr t youtube!
Annars hare varit lugnt! Skola, teater... osv! Sovmorgon imorn! JAAAAAAAAAAAAAAA!
Ska läggamig lite tidigare idag, för att vara utvilad imorn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0