Om jag börjar kommer jag inte kunna sluta

hej.
Jag kan inte beskriva hur uttömd på energi jag är. Orkade inte ens skriva ett stort h på hejet i början....
Jag är en sekund i från att börja gråta över ingenting, men om jag börjar kommer jag inte kunna sluta. ÄNTLIGEN är min prov helvetes vecka över. Lättnaden är enorm, samtidigt som jag har ångest över att matte provet idag gick beyond bad. Asså det gick sämre än sämst, när min lärare frågade om det var svårt ryckte jag bara på axlarna, skakade på huvudet och log överdrivet stort. Tre stycken känslor på en gång. För så känns det, alla känslorna kommer på samma gång. Kul kul kanske? Nej jag hinner inte riktigt med alla känslor, men ja nu är proven för den här gången avklarade. 
Efter matteprovet smet jag in en snabbis i aulan där en partledardebatt ägde rum och det var  jätte intressant det lilla jag såg. Blev dock så jälva frustrerad på vissa av politikerna som stod där och babblade. Orkar inte riktigt ibland. Menmen. 
 
Ljuspunkten på den här veckan kommer bli att på lördag ska mina närmsta klassisar komma hem till mig och jag ska bjuda på pizza och mys och vi ska bara gosa och ha det mys och fira att denna provperiod är över och vi ska bara mysa i vår mysiga mys-bubbla. Juste sa jag att vi bara ska mysa? 
hejdå på er♥
Fasen kan det inte fortsätta vara sommarkänsla i luften?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0