Jag döljer aldrig ett skratt

Hej folket!
Såg i statistiken att det faktiskt kikat in lite människor här sen igår! Jag blir så glad! 
Jag stängde av datan 01.30 imorse och fick typ 5½ timmars men det har ändå gått hyfsat bra idag trots sömnbrist. Provet var realtivt lätt också, eller i alla fall lättare än jag trott men sedan återstår det att se hur det gick!
 
Har ni någonsin varit med om att sitta med en av era bästa vänner på allmän plats och bara garvat åt i princip allt och ingenting, eller skrattat ihäl sig till ett filmklipp som togs i helgen? Om ni svarar jag på detta, har ni då varit med om att få irriterade och dömmande blickar från medpassagerare på bussen som störs av era skratt för att sedan efter att ha kastat alla dessa fula blickar mot er rent utav BYTER plats för att ni skrattar? Det hände mig igår när jag var på väg hem med Lova. Och det var så komiskt att det här paret flyttade på sig för att vi skrattde att vi skrattade ännu mer. Nu när jag tänker tillbaks på det så blir jag ganska smått irriterad. Är det jobbigt på något sätt att andra som skrattar? Måste man förstöra denna fina glada stund genom att kasta dessa blickar och så tydligt markera att det absulot INTE går att sitta bredvid någon som skrattar, lite för högt. 
Varför måste människor vara så jävla sura och bara sprida sin ilska för att de själva inte vill skratta? Skratt är fan det bästa som finns! Så varför inte skratta hela tiden när det är så mycket bättre än att sprida ilska omkring sig? 
Jag blir så himla frustrerad på sånna här grejjer att jag bara vill skrika rätt ut. Men jag gör det inte. Istället skrattar jag bara lite högre så att de där människorna som flyttade på sig känner av min glädje och jag kan bara hoppas att de blir lite gladare de också!
 
Det var väll lite det som jag tänkt på. 
Juste! Idag fick jag min roll i en av pjäserna vi sätter upp på teatern det här läsåret. Vi ska spela "Peter Pan" och jag har just fått rollen som Peter Pan, Jag hade verkligen inte förväntat mig det. Men jag är jätteglad ändå jag menar jag blir inte direkt besviken av att få spela huvudrollen! Sen ska vi även sätta upp musikalen "Fame" och då får jag roll på tisdag! JAG ÄR SÅ TAGGAD PÅ TEATERN JUST NU.
Det var allt för ikväll tack puss hej!
Canon EOS 450D, bild på mig.
Skratta för i helvette.
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Du har verkligen rätt, skratt är det bästa som finns! Speciellt när man kan dela det med någon :) <3

2013-10-07 @ 05:08:37
URL: http://photosandbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0