Deep talk

Hej på er!
Nu var det allt för länge sedan jag skrev. Kör en mega snabb recap. Haft några tuffa skolveckor nu, bla. så innfettade det mitt första F någonsin på ett prov. Jag bröt mitt löfte jag lyckats hålla sedan jag fick betyg om att jag ALDRIG skulle få underkänt i nått. Så är väldigt besviken på mig själv, kan inte påstå något annat. 
Igår var sista dagen innan lovet så det innebär att jag nu har höstlov och jag har nog aldrig behövt ett lov så mycket som jag behöver nu. (lol det säger jag alltid) Det är väll det som hänt, väldigt kortfatat. 
 
Igår var jag på en fest, fast det va ingen som dansade. VIlket gjorde mig fett ledsen för jag ville verkligen dansa av mig men nej det blev inte så. Det var väll en kul kväll, inte top bästa men helt ok. Om inte annat hade jag det bra för jag spenderade tiden mednågra av de finaste människorna på den här jorden samt spenderade hela kvällen fram till festen med Emma, hängde runt med henne på festen oxå inpå natten och fick sen skjuts hem av henne och hennes bror. 
 
Ni vet när man träffar fina människor som bara kan säga vad som helst för att få en glad? Få en att skratta för ingenting och bara må bra, säga några få ord som får en att börja öppna sig om saker som man trodde stoppat undan i tryggt förvar i en låda i sitt innersta som man trodde var förseglat och som inte skulle öppnas? Jag är så otroligt tacksam att jag har sånna människor i min närhet, så otroligt tacksam att jag får spendera tid med dom och skapa minnen med dom så jag kan inte beskriva det. Emma är en sån person som jag är så otroligt tacksam för att jag lärt känna. Det känns som att vi har hittat varandra och alla borde ha en sån fin vän som Emma. Ville bara säga det. Jag skulle inte kunna existera på den här jorden om jag inte hade mina vänner som jag älskar över allt annat på denna jord. 
Det är fett jobbigt att jag är dålig på att säga sånna här saker till dom direkt men jag vet inte vad som är grejjen, det är jätte svårt. Så jag skriver det här istället och hoppas att nån läser det. 
 
Kvällen deep talk avslutad haha. Imorn kommer det förmodligen upp lite fina bilder på Tova och Hanna för vi ska fota på djurgården. 
Februari 2013 Emma och jag på någon väg vid ett landställe. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0