Vill för alltid sitta vid ett café på Söder med vänner

Det här är ju pinsamt? Jag är och kommer alltid att vara sämst på att uppdatera på bloggishen. 
Så himla sämst vecka detta har varit. Jobbiga dagar, trött, sliten, grinig, deppig, ledsen, blä, usch, fy. 
Skolan dödar mig typ emd all stress. Tanken var att jag skulle åkt till Emmas landställe i helgen men jag är för stressad inför nästa veckas prov att jag var tvungen att ställa in, vilket gjorde mig fett ledsen. Så min helg kommer bestå av plugg, plugg och mer plugg. Kanske drar ut på en promenad med kameran imorn om vädret tillåter. 
 
VARFÖR MÅSTE JAG LÅTA SÅ GAMMAL HELA TIDEN? Känner mig typ som en pensionär som bara har ont överallt och ingenstans.
 
Idag var det den värdaste fredagen på länge. Gick inte på dom två första lektionerna (jag vet usch och fy på mig, men jag behövde verkligen sova är typ kroniskt trött) sen när jag kom t skolan 11.25 så får jag höra att resten av dagens lektioner är inställda?!?! LYCKAN som uppstod av att inte behöva gå till skolan ända till 16.30, så jag hänge med Malin och Uffe och fikade på söder. ÄLskar hur mysigt vi hade det, älskar de djupa samtalen, älskar söder, älskar te, älskar mys. Så nu sitter jag hemma och jag inser att jag måste kolla igenom min idrottsuppsats (alla tvåors mardröm på Södra Latin) en sista gång innan den ska skickas in, samt städa mitt skrivbord som är kaos. 
 
Skirver lite senare ikväll igen :)
Hare tills dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0