På liv och död

Hörni, hörni hej på er
Idag var dagen då Södra Latins Gymnasium inledde en ny omgång av killergame vilket innebär att jag gick runt och var paranoid hela dagen och trodde att varenda kotte på skolan var ute efter just mig. Men jag lever och imorn planerar jag att ta mitt offer (OBS OBS detta är en lek där vi "dödar" genom att krama våra s.k "offer") Det är så kul att se många gå på helspänn och höra rop i korridoren. Så härligt med en lek på hela skolan! 
Jag sitter nu och tittar på Fotbollsgalan vilket är ganska kul även fast jag inte är så jätte insatt i fotboll :) Najsiga artister som uppträder bl.a. DANIEL ADAMS-RAY (shit han e bäst vill ha nya plattan) 
Nej nu räcker det för idag hare bra! 
Saknar min bästaste vän ❤️


Kommentarer
Postat av: Frida

Du förstår inte hur mkt jag saknar dig med! :* Och jag älskar att du valde den bilden av alla bilder :P

Svar: Tihihi bra att någon av oss minns <3
Amina

2013-11-13 @ 06:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0