Italian fot the night

Hola los people fantastico.
Var på teatern idag, jobbade samt gick på min egen grupp. Kul som vanligt! Vet inte om jag nämnt att vi sätter upp Peter Pan och att jag spelar självaste frickin' Peter Pan!!!?!?!?  Nu har jag sagt det iaf, antingen för första eller andra gången. 

Väl hemma fixade jag middag, det blev spaghetti i tomatsås med hemmagjorda köttbullar. Det blev jävligt gott. Tredje kvällen på raken jag fixar middag pga av min Mami har jobbat till 6-7 men jag älskar att laga mat så det är bara kul. 
Killergame börjat i min skola på mån och idag tom fre kan man hämta ur sitt "offer". Jag e så taggade måste gör revansch för förra året så jag överlevde i typ 4-5 h? Jaja 
Det va det ska sova bu god natt!! 
Ahmen asså de knas just nu pga har inte gjort läxor men de e lugnt gör allt imorn djålå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0