C'est la vie

Jag hade typ en känsla att allt börjat ta en vändning nu. Kanske beror det på att det är nästan precis en vecka kvar av denna höst termin vilket känns så.jävla.skönt. Har två prov-ish saker kvar samt en liten redovisning i grupper. Soft som min svenska lärare skulle säga. Ser så fram emot lite ledighet! Ska skriva ut massa cv som jag ska dela ut, letar efter ett nytt jobb nämligen så kag kan sluta på ålderdomshemmet, även om det är bra betalt där.
Helgen tillbringas med teater folket igen, så härligt! Älskar att vara där med dom, min andra speciella familj typ. 
Det var väll lite kort!
Imorn ska jag träffa sköna personer och kolla dans med som, sen dra vidare till Solnahallen för nått musik/dans event? Vet nt riktigt vad det är men det ska bli kul! 
Vi hörs 
Från festen i lördags, sjukt slöseri med pengar, sjukt värt att spendera kvällen med Lova och andra fina människor. Sjukt ovärd pga kunnat sova och varit utvilad till mina föreställningar. Men men c'est la vie. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0