I rymden finns inga känslor

Jag har rymden som skärmsläckare. Så cool är jag. Nu har jag suttit sen typ 20.15 och pluggat so. Politik, parlamentarism, makt hit makt dit blablabla nu snurar min hjärna och jag är för trött för att lära mig något. Skönt att det verkar råda lite samma panik hos vissa av mina klasskamrater. Vissa verkar kunna det där så dom får lära mig extra snabbt imorn på håltimmen. Japp det var typ allt. 
En sak till. Att ta en power nap funkar inte för mig. Tog en nu innan jag satte mig med samhällskunskapen och sov typ i en halvtimme. Resultatet blev bara att jag blev tröttare istället för piggare. Har aldrig funkat kommer aldrig att göra, fattar inte varför jag inte lär mig det. Jaja what to do what to do. En sak till. Hade cheerleading på idortten idag för andra gången. Stod på händer (med lite hjälp från fina Signe som är cheerleader) utan vägg. Och vi byggde sådär fina torn som man bara ser i amerikanska filmer. Nästan i alla fall. Ja NU har jag berättat allt jag ville!
Hörs imorn 
puss och kram godnatt sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0